חיפוש

רובע הים חדרה – קרקע להשקעה בעיר ימים חדרה

מדוע שווה להשקיע בחדרה?

אם החמצתם את ההזדמנות בלהשקיע בעיר ימים נתניה, אז לא כדאי לכם לפספס הפעם את ההזדמנות להשקיע בקרקע ברובע הים חדרה (הנקרא גם עיר ימים חדרה ) ותהנו מהשקעה טובה במיוחד.

אזור של מערב חדרה נהפך לאחד האזורים האטרקטיביים בישראל בשנים האחרונות, וזה מבחינת הקירוב ונגישות עבור התנועה וגם מבחינת האיכות החיים והמגורים בקרבת הים.

לכל אורך החוף של חדרה מתכננים לעשות פרויקטים יוקרתיים עבור דירות נופש כמו הכפר ים ובחופי חדרה מתקיימות כל מיני פעילויות ימיות מעניינות ומגוונות, חלק מהן ע"י מועדוני גלישה ושיט אשר פועלים בחוף של חדרה על מנת שהחובבי הספורט הימי ושאר התושבים יאבו את זה.

ראש עירייה של חדרה, צביקה גנדלמן, עשה את מערב העיר כיעד חשוב ואסטרטגי על מנת לפתח עיר ולעציב אותה כעיר מובילה מבין שאר הערים.

בנוסף לכך, רובע הים חדרה כולל גם את המתחם האנרג'י פארק, מתחם של מסחר ועסקים שישלב בתוכו גם דירות קטנות, מלונות ודיור מוגן. המתחם נמצא ליד מקום שבעבר היה נקרא אגרובנק אשר מהווה עבור עיריית חדרה עוגן כלכלי משמעותי ביותר.

תוכנית רובע הים חדרה – מה נכלל בתוכנית?

תוכנית רובע הים חדרה צפויה להיבנות בחלק הצפוני מערבי של העיר, סמוך לרצועת החוף המדהימה של העיר חדרה. הפרויקט מתמקם באזור שנמצא בין שכונת גבעת אולגה הדרומית לבין נחל חדרה מהצפון. הדירות שיובנו במסגרת התוכנית של רובע הים חדרה מגוון ומכיל לא פחות מ 10,000 דירות חדשות בבניינים מרובי קומות יוקרתיים ולצד גם מתחם מגורים אשר יוקם בו פארק ציבורי גדול שיספק לתושבי האזור יותר מ600 דונם של צמחייה ושטחים פתוחים. בנוסף לזה, ייבנו במסגרת הפרויקט של רובע הים חדרה מרכזי קניות, מתחמי מסחר ואזורים מגוונים של פנאי ובילוי, אשר כולל גם מרכז מסחרי מדהים אשר יקרא "רובע הים", ששמו נקרה על שם השכונה עצמה. בנוסף על כך, עיר ימים חדרה צפוי להיבנות בו גם מתחם תיירותי של מלונאות שיציע יותר מאלף חדרי מלון חדשים.

חוץ מזה, תיבנה טיילת חוף מדהימה לאורך של 2.5 קילומטר, מרינה מפוארת ומגוון רחב של מסעדות ובתי קפה לרווחה של התושבים והמבקרים בעיר.

כל זה צפוי למשוך לעיר הרבה תיירים ומבקרים, בנוסף לכך גם למשוך אוכלוסייה של צעירים, אוכלוסייה חזקה ואיכותית אשר מתעניינים לגור בשכונה היוקרתית זו אשר תשלב גם אורח חיים אורבני ויציעה את כל המעטפת של השירותים והמשאבים שצריך עבור חיים אורבניים ויוקרתיים.

מה צריך לדעת על הפרויקט רובע הים חדרה?

השקעה בקרקע בעיר ימים חדרה

משקיעים שמעוניינים לרכוש קרקע בחדרה, רוכשים במתחם של רובע הים חדרה. מדובר באחד הפרויקטים החשובים ביותר שמאפשר עבור המשקיעים לייצר חיסכון מטורף במחירי הדירה.

מי שה מעוניין להשקיע בקרקע בעיר ימים חדרה  יכול כבר עכשיו לחסוך עד 30 אחוז מעלות הכוללת של הדירה.

אף כי מדובר על קרקע שאינה זמינה לבנייה מיידית, אך עדיין מדובר על אחד מבין האופציות הטובות ביותר להשקעה בקרקע בעיר ימים חדרה.

עיר ימים חדרה נותנת אפשרות למשקיעים שמעוניינים לרכוש קרקע במתחם של רובע הים חדרה, לרכוש זכות לרכישת דירה במחיר נמוך יחסית ממחירי קרקעות באזור. בגלל זה משקיעים רבים אשר רוצים לבדוק האם כדאי להשקיע בעיר ימים חדרה בוחרים באפשרות של רכישת קרקע במתחם רובע הים חדרה. חלק מהמשקיעים מחליטים על רכישת קרקע כדי לייצר תשואה טובה תרם תחילת בניית הקרקע.

הרווחים המשמעותיים מהפרויקט רובע הים חדרה

מי שישקיע במתחם רובע הים חדרה צפוי לחסוך סכומים גדולים עבור דירה וגם חיסכון במס רכישה וההוצאות המתלוות להן. הרווחים על הדירה יכולים לנוע סביבות ה 1,000,000 שקל ובמקרים מסוימים יכולים להגיע לסכומים יותר גדולים. קרקעות להשקעה ליד הים הן משהו שמאוד קשה למצוא במדינת ישראל, בטח אם מדובר על קרקעות להשקעה שנמצאות בסטטוס תכנון מתקדם עבור המגורים. קרקעות במתחם רובע הים חדרה הן מוצר המבוקש ביותר אשר ניתן למימוש לאורך כל ההשקעה ולקבל מהשקעות האלו רווח טוב אשר מתעלה על שאר מקורות השקעה במדינת ישראל.

שאלות נפוצות

בחלקה המערבית של העיר ימים חדרה יקום מתחם רובע הים חדרה שבו יהיו כ 10 אלף דירות חדשות של יחידת דיור

מחירי הדיור עולים ולקנות קרקע במרכז הארץ הופכת להיות למשימה קשה ולכן תכנית רובע הים חדרה נותנת הזדמנות נהדרת למימוש השקעה בקרקע באחד הערים הכי מפותחות ובמחיר משתלם מאוד

המתחם של עיר ימים  או בשם תכנית רובע הים נמצא בעיר חדרה ליד צירי תנועה מרכזיים ורצועת חוף הים

שתפו:

השאירו פרטים והישארו מעודכנים לכל הפרויקטים החדשים

מאמרים נוספים:

תכנית ח 500 חולון
פרויקט ח 500 חולון

תוכן עניינים פרויקט ח 500 נוגעת לקרקע הנמצאת באזור מבוקש מאוד בחולון, הקרובה לתל אביב ולראשון לציון. תוכנית ח 500 חולון נועדה לצורך פיתוח חולון,

פרויקט תמ"א 70 ראשון לציון
תמ"א 70 ראשון לציון – פרויקט מטרו

תוכן עניינים יש גידול בקצב הצמיחה של העיר אך השטחים עליהם ניתן לבנות ולהרחיב אותה בהתאמה הם מעטים. לכן שטחים רבים באזור עוברים שינוי יעד,