חיפוש

פרויקט ח 500 חולון

תוכן עניינים

פרויקט ח 500 נוגעת לקרקע הנמצאת באזור מבוקש מאוד בחולון, הקרובה לתל אביב ולראשון לציון. תוכנית ח 500 חולון נועדה לצורך פיתוח חולון, ופיתוח הקרקע הנמצאת בינה לבין ראשון לציון.
הולכים לאכלס באזור המון משפחות צעירות, והתוכנית לכך מקודמת באישור הרשויות.

אומנם הבנייה במקום עדיין לא התחילה אבל התוכניות לקידום הבנייה לפי התוכנית מקודמות בצורה מהירה. עדיין לא אישרו את תוכנית הבנייה המפורטת של הפרויקט, אבל תוכניות המתאר לאזור קיבלו אישורים מהמועצה המקומית ומהמועצה הארצית, כך שישנה וודאות מלאה בנוגע להוצאת התוכנית אל הפועל והתחלת הבנייה במקום. לכן כדאי מאוד להשקיע בפרויקט ח 500 במהירות, לפני שתכול עליית מחירים דרמטית בעקבות הבנייה ולפני שאלפי אנשים אחרים יתחילו גם להשקיע.

תכנית ח 500

יתרונות ההשקעה בפרויקט ח 500 חולון

היתרון העיקרי של השקעה בפרויקט ח 500 היא העובדה שאין סיכון הכרוך בהשקעה בקרקע לא מופשרת. בניגוד לסוגי השקעות אחרות בהם צריך לחכות שהקרקע החקלאית של הפרויקט תופשר, מה שמכיל בתוכו סיכון גדול לכסף מתוך החשש שאולי היא לא תופשר וכל תאבדו את הכסף שלכם, הקרקע של תוכנית ח 500 כבר מופשרת. לכן כל מה שצריך לעשות זה לחכות לאישורי הבנייה במקום, וברגע שהם יתקבלו תוכלו ישר להתחיל לבנות את בית חלומותיכם ולהחזיר את ההשקעה שלכם. אין שום סיכון שתאבדו את הכסף שלכם בהשקעה זו, אלא רק הגשמת חלום לנכס נדל"ן משלכם.

יתרון נוסף של השקעה בתוכנית ח 500 היא העובדה שהמקום קרוב לאזורים מרכזיים בארץ. חולון קרובה מאוד לתל אביב ולראשון לציון, וקרקעת התוכנית קרובה לנתבי תחבורה בין עירוניים, ביניהם נתיבי התחבורה הראשיים כביש אילון וכביש 4. בנוסף לכך הולכים להיסלל מסביב למתחם הפרויקט נתיבי תחבורה נוספים. העובדה שחולון היא עיר מתפתחת, בה יש איכות חיים גבוהה וקירבה למרכז הארץ, מעלה את ערך התשואה מהשקעה במתחם ח 500 חולון.

היתרון השלישי להשקעה בפרויקט ח 500 חולון הוא העובדה שהשקעה בקרקע  בפרויקט זה היא עדיין השקעה בסכומים נמוכים יחסית מהשקעות נדל"ן אחרות שקיימות היום בשוק. ישנו ביקוש רב מאוד בימינו למקומות מגורים וקרקעות עליהן ניתן לבנות מבנים לצורך מגורים. הביקוש הרבה לצד המחסור באותן קרקעות המיועדות לבנייה מסוג זה גורמים לכך שמחירי הנדל"ן בארץ, בין אם הם מחירי הקרקעות או מחירי הדירות, עולים בצורה משמעותית ונהפכים למאוד יקרים. לכן השקעה בפרויקט ח 500 בחולון, כאשר המחירים הן עדיין מאוד נמוכים, אפילו ביחס למצב שוק הנדל"ן בימינו, היא השקעה מדהימה וחד פעמית.

בנוסף לכך, מחירי הקרקעות ימשיכו לעלות, כך שכאשר אתם משקיעים עכשיו, כאשר הסכומים הם עדיין יחסית נמוכים, תהיו בטוחים שתוכלו ליהנות אחר כך מתשואה מאוד גבוהה.

מחירי הקרקע יעלו ככל שהתוכנית לפיתוח המקום תתקדם יותר, ולפי כל האישורים שיש עד עכשיו מכל המועצות השונות, קצב הפיתוח הולך להתקדם אפילו מהר יותר.

קרקע להשקעה ב ח-500

מה בתוכנית?

פרויקט ח 500 כולל בתוכו בנייה של 13 אלף וחמש מאות דירות מגורים אשר יאכלסו בסביבות ה-50 אלף תושבים. בנוסף, התוכנית שמה דגש על פיתוח המרחב הציבורי באזור בדגש על שמירה על הסביבה.
המרחבים הציבוריים ישלבו בתוכם אזורי מסחר ותעסוקה שונים, לצב פארקים עירוניים, בתי ספר ועוד.

כחלק מפיתוח הפרויקט ישנם סרטוטים אשר מכילים תוכניות בנייה מפורטות ביותר בנוגע לפיתוח האזור. הם אומנם עדיין לא מגובשות באופן מוחלט אך הם עדיין נמצאים בשלבים מתקדמים ועדיין מחכים לאישורי בנייה בעקבותיהם. הסרטוטים השונים מכילים תוכניות בנייה של שכונות מגורים גדולות לצד מרכזי בילוי, מרכזי תעסוקה, פארקים, מוסדות חינוך ועוד.

חולון היא עיר אשר מתפתחת רבות בשנים האחרונות. היא מספקת שירותים שונים ברמה גבוה לתושביה, והיא משקיעה מאוד בכל הקשור להשכלה וחינוך של הילדים. מחיר המחייה במקום הוא יחסית נמוך מאזורים מרכזיים יותר כמו תל-אביב אך היא מספקת את אותה איכות חיים ברמה גבוה כמוה.

בנוסף לכך חולון היא עיר שאר נמצאת בקרבה מאוד גדולה לצירי תנועה ראשיים בארץ כמו נתיבי איילון, וניתן להגיע ממנה בקלות ובנוחות אל ערים מרכזיות כמו תל-אביב וראשון לציון. מתוך כך ישנה צפייה לכך שמחירי הדירות והקרקעות במקום יעלו מאוד בשנים הבאות, למרות שכרגע הם עדיין נוחים יחסית.

אומנם אין הרבה קרקעות בהן ניתן להשקיע באזור המרכז, אבל פרויקט ח 500 בחולון מהווה הזדמנות חד פעמית להשקעה בנדל"ן באזור הקרוב מאוד למרכז הארץ.

תוכניות המתאר של הפרויקט כבר אושרו בידי כל הרשויות הרלוונטיות, וישנם סרטוטים מתקדמים מאוד לצורך בנייה במקום. כך שזוהי השקעה מאוד יציבה מחיר יחסית נוח, לעומת השקעות אחרות בשוק, אשר תניב לכם רווח גובה. בסופו של יום זו תהיה ההשקעה הכי טובה שתעשו בחיים שלכם.

לסיכום

אצלנו בנדלן הארץ תקבלו את ההצעה הכי אטרקטיבית עבור רכישת קרקע להשקעה בתוכנית ח 500, אם ליווי צמוד של אנשי מקצוע שלנו שלנו בתחום הנדל"ן וקבלו את כל המידע והכוונה הכי נכונה עבור השקעה הכי בטוחה בפרוייקט 500 חולון. אז אל תחכו צרו איתנושר עוד היום אוהשאירו לנו פרטים ואנחנו נדעג לכם להצעה הכי משתלמת.

נגן וידאו אודות ח500 חולון

שתפו:

השאירו פרטים והישארו מעודכנים לכל הפרויקטים החדשים

מאמרים נוספים:

השקעה בקרקע חקלאית כהשקעה בנדל"ן
שינוי יעוד קרקע

כאן נבחן את התהליך המורכב של הפיכת קרקע חקלאית לקרקע בנייה רוויה – נושא בוער עבור מתכנני ערים ושוחרי איכות הסביבה כאחד. הוא דן בהשלכות