חיפוש

השקעה בנדלן ללא הון עצמי

תוכן עניינים

אין זה חדש שמחירי הדירות בארץ רק עולים בשנים האחרונות, מה שמאוד מקשה על אנשים לרכוש דירות מאחר ואין להם הון עצמי לשם כך.
הגורם העיקרי לעליית מחירים זו היא הגידול באוכלוסייה בישראל אשר מגדילה את הביקוש למקומות דיור שלא מספיקים לבנות מספיק מהר. אך למרות הכל ישנן דרכים שונות בהן ניתן לבצע השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי.

מה צריך לדעת על השקעה בנדלן ללא הון עצמי?

כדאי לדעת איך לבצע השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי בצורה טובה צריך דבר ראשון להכיר עקרונות בסיסיים בשוק הנדל"ן בארץ

  • השקעות בנדל"ן הן אחת ההשקעות הבטוחות ביותר שיש. מאחר וקרקעות זה משהו קבוע שלא ניתן לייצר, אלא רק ניתן לשנות את היעוד הראשוני שנקבע לקרקע. כך שבקנייה של שטח נדל"ן מסוים תמיד יישאר לכם אותו נכס נדל"ן, אותו תוכלו למכור בהמשך או לבנות עליו במידה והשגתם את האישורים המתאימים לכך, ובכך גם להגדיל את הרווח שלכם מאותו נכס.
  • כמו שכבר נאמר הגידול באוכלוסיית ישראל מעלה את הביקוש למקומות דיור ולקרקעות עליהן ניתן לבנות יחידות דיור שונות. מאחר והביקוש לאותם דברים גדל, כך גם המחירים לאותם נכסי נדל"ן גדלים. לכן, אין ממש צפייה שמחירי הנדל"ן יתחילו לרדת בקרוב, אלא הם רק ימשיכו לעלות.
  • דבר מאוד חשוב כאשר באים לבצע השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי הוא המיקום של נכס הנדל"ן בו רוצים להשקיע. הביקוש לנכס מסוים נמדד גם לפי רמת הביקוש למגורים במיקום בו נמצא הנכס. הביקוש למיקום מסוים נמדד לפי רמת החיים המוצעת במקום, הקרבה של האזור למרכז הארץ ולנתיבי תחבורה ראשיים, אפשרויות התעסוקה באזור, רמת החינוך ועוד. לכן, כאשר רוצים לבצע השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי חייבים לקחת בחשבון את מיקום הנכס בו תרצו להשקיע, כדי לדעת האם תוכלו להחזיר את ההשקעה על הנכס ולצאת מההשקעה ברווח.

איך לבצע השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי בצורה טובה ביותר?

איך ניתן לבצע השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי?

מאחר והשקעה בנדל"ן מעמידה לרשותכם נכס פיזי, המהווה ביטחון לבנקים או לגורמים אחרים שעוזרים לכם לממן את ההשקעה כאשר אין לכם את ההון העצמי הדרוש לכך.

הדרך הקלה להשקיע בנדל"ן ללא הון עצמי היא כנראה לקחת משכנתא מהבנק. כאשר רוצים להשקיע בדירה ראשונה הבנקים השונים בישראל יכולים לתת לכם מימון של 70-57%  מערך הדירה בה אתם רוצים להשקיע.
אם רוצים להשקיע בדירה נוספת הבנק יוכל לתת לכם מימון של עד 505 מערך הדירה בה תרצו להשקיע. כך שלמרות ההון העצמי המועט שיש לכם, עדיין תוכלו להשיג את ההון הדרוש כדי לבצע השקעה בנדל"ן.

הדרך המומלצת ביותר היא לקחת הלוואה מהבנק המוגדרת כהלוואה לכל דבר ולא כזו המוגדרת למטרת דיור. זאת מאחר והלוואה לצורך דיור היא הרבה יותר נמוכה מהלוואה לכל מטרה שנוטות להיות יותר יקרות.
בנוסף לכך, הלוואה לכל מטרה טובה בעיקר כאשר רוצים לרכוש דירה שנייה לצורך השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי. זאת מאחר ודרך הלוואה זו ניתן לעקוף בצורה חוקית את המגבלות של בנק ישראל הקשורות למימון של הבנק לצורך השקעה נוספת בנדל"ן ללא הון עצמי.

דרך נוספת בעזרתה ניתן להשיג מימון לצורך השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי היא מימון חוץ בנקאי. משרד האוצר נתן רישיונות לחברות ביטוח ולחברות אשראי לעסוק בתחום ההלוואות.
כך שאותן חברות מספקות עכשיו הלוואות חוקיות אשר ניתן לפרוס לאורך שנים רבות. אבל צריך לזכור שאלו הלוואות בעלות ריבית גבוה יותר מאלו של הבנקים בישראל.

בדרך זו כדאי לבצע סקר שוק בין החברות השונות כדי לראות מי יכולה להעניק לכם את ההצעה הטובה ביותר לצורך ההשקעה שלכם. זאת מאחר והלוואות אלו מתנהלות במסגרת שוק חופשי תחרותי בין החברות השונות.

בשורה התחתונה, כדאי לבצע השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי כדי לבצע הכנה מוקדמת וברורה, והיכרות טובה עם עולם הנדל"ן והאפשרויות לקבלת מימון לצורך השקעה. כך שכל אחד בסופו של דבר יכול להשקיע בנדל"ן גם ללא ההון העצמי הדרוש לשם כך.

איך להשקיע בנדלן ללא הון עצמי?

אם נסכם על השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי

אנחנו בנדל"ן הארץ נעזור לכם בייעוץ והכוונה בהשקעה בנדלן ללא הון עצמי, אז אם אתם רוצים לבצע השקעה בנדלן ללא הון עצמי אך לא יודעים איך להתחיל אנחנו נעזור לכם. אז אל תחכו תשאירו לנו פרטים וצוות המומחים שלנו בנדלן יצרו איתכם קשר בהקדם אפשרי!

שאלות נפוצות

השקעות בנדל"ן הן אחת ההשקעות הבטוחות ביותר שיש. מאחר וקרקעות זה משהו קבוע שלא ניתן לייצר, קנייה של שטח נדל"ן מסוים תמיד יישאר לכם אותו נכס נדל"ן, אותו תוכלו למכור בהמשך או לבנות עליו במידה והשגתם את האישורים המתאימים לכך.

הדרך המומלצת ביותר היא לקחת הלוואה מהבנק המוגדרת כהלוואה לכל דבר ולא כזו המוגדרת למטרת דיור. זאת מאחר והלוואה לצורך דיור היא הרבה יותר נמוכה מהלוואה לכל מטרה שנוטות להיות יותר יקרות. בנוסף לכך, הלוואה לכל מטרה טובה בעיקר כאשר רוצים לרכוש דירה שנייה לצורך השקעה בנדל"ן ללא הון עצמי. זאת מאחר ודרך הלוואה זו ניתן לעקוף בצורה חוקית את המגבלות של בנק ישראל הקשורות למימון של הבנק לצורך השקעה נוספת בנדל"ן ללא הון עצמי.

מימון חוץ בנקאי-משרד האוצר נתן רישיונות לחברות ביטוח ולחברות אשראי לעסוק בתחום ההלוואות. כך שאותן חברות מספקות עכשיו הלוואות חוקיות אשר ניתן לפרוס לאורך שנים רבות. אבל צריך לזכור שאלו הלוואות בעלות ריבית גבוה יותר מאלו של הבנקים בישראל.

שתפו:

השאירו פרטים והישארו מעודכנים לכל הפרויקטים החדשים

מאמרים נוספים:

למי זה מתאים בכלל להשקיע בנדל"ן?
מהו האפיק נדלן הטוב ביותר להשקעה?

בעולם הפיננסים המתפתח במהירות, הנדל"ן התגלה כמכרה זהב של הזדמנויות השקעה משתלמות. פוסט זה בבלוג חוקר את הערוצים הרווחיים ביותר של השקעות נדל"ן, ושופך אור

השקעה בקרקע חקלאית כהשקעה בנדל"ן
שינוי יעוד קרקע

כאן נבחן את התהליך המורכב של הפיכת קרקע חקלאית לקרקע בנייה רוויה – נושא בוער עבור מתכנני ערים ושוחרי איכות הסביבה כאחד. הוא דן בהשלכות